Погледнах те така както никой друг не го е правил. Погледнах в очите ти. Влязох в душата ти.Ти се страхуваше от мен в началото. Всички го правят.Небой се. Приеми ме такъв, не ме наранявай и всичко ще бъде наред, миличката ми. Само се остави да бъда до теб. Усети магията. Знам малко ще боли, защото ще взема всичко. Но аз така правя. Не ме съди, природата ми е такава. Да разбърквам в теб. И утре, когато ще бъда далеч. Или поне ще те оставя да си мислиш така. Искам да видя как ще реагираш. Ще страдаш ли за мен. Разбира се, че ти ще си мислиш какъв “кучи син съм” .И как не ми пука за теб. Но аз ще знам всичко за теб. Аз ще се интересувам и ти дори няма да знаеш, че аз съм в ъгъла на заведението и те гледам.Гледам как се държиш. Знам и къде си била вчера. Знам и къде ще бъдеш утре. Ще бъда и така “добър” да узнаеш с коя съм бил снощи.А, аз бях сам.Сам с черният Джак. Ще бъда така “добър” и да усетиш ревността как се разлива по вените ти като отрова.Имаш ли сили, трябва да знам ! Трябва да знам, когато падна дали ще си до мен. Трябва! Или си като всички останали.Лъжливи и продажни кучки! Не искам лъжливи думи, колко много си ме обичала или държала на мен. Искам те истинска. Забрави правилата! Забрави и за приятелите си, никой от тях не е толкова близко. Те не разбират! Знам че можеш, повярвай в себе си… или повярвай в мен.Няма да е лесно.Още малко..Ще те обърквам.Един път ще бъда горещ, друг път студен.Тайнствен. Трябва да гледаш дълбоко в мен.Имаш потенциала, не се отказвай. Спомням си, когато се бе гушнала в мен.В мен… в този, който те наранява.Беше спокойна и чувстваше защита.Защото я усещаше и знаеше че другото е повърност, че онова вътре си заслужава.Когато се разболях и ти ми носеше супи.Аз ти се развиках и те помолих да си тръгнеш.Но ти въпреки това идваше всеки ден. Не можех да те оставя да ме гледаш така беззащитен.Плаках, когато си тръгваше. Не съм свикнал… НЕ вярвам, че … може да се обича толкова. Чудя се, кога ще се откажеш.За осми път телефона звъни. Побъркваш ли се от мисли, дали съм добре? Дали не държиш на мен, само защото аз ти бягам?! До сега си показвала такава сила … Била си и божествено красива(С онази черна рокличка в ресторанта … спря им дъха), направи такава богата маса за рожденият си ден, онези глупаци в билярдната маса- били участвали в турнир ..ха-ха , демонстративно показа че материалното не те интересува-искаш мен и няма какво да се обсъжда повече, коя друга ще се грабне да дойде с мен на мач?! Искаше да прекараш време с мен.Така и докрая не запомни кои играеха.
Какво ще стане … ако ти кажа “Обичам те”..ще се промениш ли? Не искам да те губя .. Не искам да губиш този хъс, тази сила.Няма да мога без теб.Ще се проваля.Отидеш ли си от мен … ще се променя, ще бъда брутално гаден.Ще оживея,но може би дори няма да заплача.Ще се напия като свиня. Зверски ще боли.Но всички ще мислят, че съм добре. На всички ще казвам че си била поредната нищо не значеща за мен. И пак ще бъда “копелето” което само си е виновно.Всички така казват.И никой не ме познава.И никой не знае истината.И никой не знае какво е вътре времето в мен.